Essraanil kusura bakma korkutmak degil amacim bende senin gibi mayis sonu buraya post attim hafif lekelenme var hic agrim sancim yok diye bana oyle bi cikistilar ki anlatamam hemen dr git diye. Dediklerini yaptim gittim. Ve 8 haftalikken dusuk yaptigimi ogrendim 😔 o yuzden bi an gozumde canlandi yasadiklarim cektigim aci o yuzden oyle yazdim. Travma kaldi bende leke var diyen herkese sert tepki veriorum buraya yazcana dr git en azindan emin ol diye..