Aymabey aa canım bi hasta ile tanıştım ben ultrason için bekliyordum onlarda bebeğini getirmiş. Kadına sorduğumda anne karnında iken anenin hormonlarından dolayı olmuş onunda bebeğin de vardı 5 aylık bi bebişti takip için gelmişler . Allahın izni ile seninde bebeğin sağlıkla doğacak ki bu tedavisi olan ve korkulacak bisey değil