Kızlar burda post açıp sormuştum hatta hangi göğüs ucu kremini alayım diye. Alamamıştım bir türlü. Doğumdan sonra 4. gün göğüs ucum yarıldı ve kremi de o gün bir arkadaşım getirecekti ama daha gelmesine 3-4 saat vardı. Bebiş acıktı ağlıyo dedim napcaz bu durmaz kaç saat aç aç. Eşim eczaneden bir krem aldı ve ilk sürmemde tüm acısını falan aldı. Yıkamanıza gerek yokmuş. Sürmeden iki parmak arasında ısıtıp öyle sürmek gerekiyor çünkü kıvamı koyu. Üstelik 50 lira yani diğer kremlere göre ekonomik de hem. Lansinoh getirdi arkadaşım onu da kullandım ama bu krem efsane kızlar. 