Merhaba güzel anneler. İstanbul’a yeni tasindigim için sağlık ocagini yeni değiştirebilirim.7 haftalık hamileyim.Gebeligimi öğrenirken kan tahlil yaptırmıştım geçerlilik süresi 6 ay dedi bugün gittim sağlık ocağına sadece e nabizdan baktı eve tetenoz için tarih verdi.Buraya geçiş yapmadan önceki aile hekimimdeki eve aradı sabah gelin tahlil yapalım diye sizce napmaliyim