Rozaanne Kızlarr 25. Haftadayım kıyafetlerini yavaş yavaş yıkayıp ütüleyip hurçlara koyalım dedik annemle ama erken mi bilemedi. Havalar soğumadan güneşte kurutmak istiyorum. Hastane çantası da sizce Kaçıncı haftada hazır olmalıı
benkosarim Rozaanne hastane çantası için genelde 32 haftadan sonra hazır olsun diyorlar ama riskliyseniz daha erken de hazırlayabilirsiniz haklısınız güneşte kurutmak daha faydalı güzelce yıkayıp ütülerseniz hiçbir şey olmaz bence çekmecede kış günü nerede kuruyacak
aslansmommm Rozaanne 32 de hazırladım eksiklerim olmasaydı daha erken yapardım yıka ütüle koy hurçlara temiz bekler haftan ilerleyince çanta hazırlasın canım
Bunyamin_im Rozaanne Ben 34 de yikayib utuledim, 36 haftada Hastane cantasini hazirladim.daha erken yigayinca yeniden toz kapicakmis gibi hiss ediyorum🤷🏼♀️
_ozlmm Bunyamin_im Bende bugün yıkıyorum 34 haftalığım daha doğrusu iki gündür yıkıyorum bitiremedim 😂 şey soracaktım hastane çantasına bebek için neler koydunuz benim ilk gebeliğim karar veremedim ne almam gerekiyor ne koymam gerekiyor kaç tane koymalıyım falan 🤔
Rozaanne Bunyamin_im havalar soğudukça kurutmam zor olacak o nedenle hurçlayıp kaldıracağım mecbur 🤷🏻♀️🥰
Bunyamin_im _ozlmm Ben Türkce İsimlerini pek fazla bilmiyorum Canim o yuzden nasil anlatmam gerek Bilmiyorum😁 Azerbaycanli oldugum icin.Amma cook fazla bir şey koymadim.
Sinemkaya43 Rozaanne 36.haftadayim çantam hala hazır değil bı ütü yapıp yerleştirme kalmış her akşam ha gayret kalkıp yapacam diyiyorum ama yapamıyorum 🤯
Seyma0323 Canım eğer odası ya da dolabı varsa şimdiden yikayip ütülüyebilirsin kaldırabilirsin bence ama hastane çantası için biraz daha bekle
Arife2736 Rozaanne bende yıkamaya başladım aslında 34 haftadan sonra düşünüyodum ama bir oğlum var onun kışlıkları yıkamaya başladım aradan çıksın dedim hepsi bitince utuleyip kenara koyucam eksikler tamamlanınca çanta yaparım 28 haftaligim bende
Gmzbiri Rozaanne yeriniz varsa yıkayıp ütüleyip hurçlamak mantıklı olur. Ben 30. haftamda yapmıştım iyi ki de yapmışım sonrasında ağırlaştığım için zor olurdu. Çantamı da 35 te hazırladım ara ara eksikler olunca ekledim
Doga_deniz Rozaanne 38+0 daha üç gün önce kapattım valizi ama lohusa pedi terlik yok içinde eksik 😂 benden rahatı var mı sanmam 😂