Bugün 37+2’de kontrolüm vardı. 51 cm 3319 gram çıktı. Baş çevresi 10 gün kadar önde, 100 mm’yi geçerse normalde zorlanırsın diyordu doktorum. Bugün tam sınırda çıktı. Normal için şansın azalıyor pazartesi 38+1’de yatışını yapıp suni ile deneyelim dedi. İlerlemezse sezeryana alacak. Ben en başından beri doktoruma sonsuz güvendiğim için benim için sorun yok 🤭 %50-%50 görüyorum şu an dedi. Bakalım Cuma tekrar kontrolde neler olacak 🥹 Bir de tuşe yaptı inanılmaz kısa sürdü ama canım acıdı yalan değil ben zaten çok hassasım. Leğen kemiğin biraz dar ama şans veririz dedi. Bakalım 6 günde neler değişecek. Var mı benzer süreçlerden geçen 🥰