Hcg filmi icin randevu aldim devlet hastanesinden ama bana denilen kullanilacak ilac eczanelerde ve bizde mevcut degil disaridan temin edeceksiniz diye bi numara verdiler aradigimda cekim gunu biz size hastaneye getiriyoruz 125 euro diye buda turk liraisyla biraz fazla geldi bana sizler nasil yaptiniz bilgi verebilir misiniz 🙏