Heyecan var korku var ilk gebelik neyle karsilasacagimi bilmiyorum ayrıca bebeğimle kavuşmanın duygusallığı da var gözlerim hemen doluyor hemen 🥲🥲🥲dua ediyorum hep içimden doğum zor sezaryen yada normal ama sonunda sabırla bekledigin yavruma kavusacaksin sağlıkla hayrla kavusalim yavrularımiza sizler ne hissediyorsunuz nasıl gidiyor