Merhaba annelerimiz❤️ benim bebeğim mama yiyor fakat biberon konusunda bir talihsizlik yaşıyoruz. Antikolik ve kaliteli diye aldığımız tommee tippee antikolik biberon malesef hem akıtıyor hem de hava yutturuyor. Malesef memnun kalmadık. İşin ilginci bizim bebiş kiwi göğüs pompasının biberonunu aşırı sevdi ancak o biberonu ayrıca bulamadım ileriki aylar için de yedek uç da gerekecek malesef. Bu yüzden yeni biberon arayışına girdim. Tommee tippee ile kiwinin uçları kıyaslayınca kiwi daha yumuşak. Var mı sizin önereceğiniz yumuşak uçlu bir biberon? 🌸