Selam kızlar. Hastane çantamı yavaş yavaş hazırlamak istiyorum. Sezeryan olcak inşallah 2 gün hastanede yatış oluyormuş. Deneyimli anneler, hazırlığı tamamlayanlar yardımcı olur musunuz nelerden kac adet lazim vs., sezeryanda kanama çok oluyor mu normal gece pedleri yeterli gelmez mi