Kizlar dun aksamdan baslayan mide agrim ve ne cok siddetli degil nede gecmiyor, bir sey yiyince daha cok hiss ediyorum,sirtim ve gogsumde agridi bir ara, birde gobeyim agriyor, boyle olan varmi?(32 haftam)..dun soguk su cok ictim usutmus ola bilirmiyim acaba😪