Yarenn92 aysenurcorlu benim yüksek takipteyim ilaç verdiler onu kullanıyorum biraz düşüş olmuş ama çok değil birde kaşıntı vardı kaç haftalıksın acaba
aysenurcorlu Yarenn92 18 haftalığım kaşıntı yok bende şimdi çıktım doktordan ilaç da vermediler takip edelim dediler
Yarenn92 aysenurcorlu benim kaşıntıyla başladı öylece öğrendim yüksek olduğunu ilaçlar kaşıntıyı kesti ama değerlerim yüksek daha 22 haftalığım