Kızlar yanma ve kasık ağrısı şikayetiyle doktoruma göründüm bugün. Kültür daha 2 güne cıkacak ama diğer testlerde eritrosit ve crp yüksek. Lökosit değil. Doktorum hippurin verdi iki saatte bir iç dedi ama içim hiç rahat değil. Kategori c çünkü. İçip sağlıklı doğruran varmı🥺 çok korkuyorum miniğime zarar verir diye, ne olur içenler varsa içimi rahatlatsın🙏🏻