Arkadaşlar merhaba bugün 31+6 dayım, dün akşamdan beri çok şiddetli bacak arası ağrım var sanki saatlerce bisiklet sürmüşümde kaslarım hamlamış gibi, yatakta dönemiyorum, kalkamıyorum oturduğum yerden, yürüdükçe azda olsa hafifliyor ama o zamanda baskı artıyormuş gibi hissediyorum ama yatmak ve dönmek tam bir çile olmuş durumda. Pantolonumu bile giyemiyorum. Magnezyum kullanıyorum 24. Haftadan beri, ağrılar ara sıra oluyordu ama hiç bu kadar şiddetlisini yaşamamıştım, benzer şeyl r yaşayan var mı? Resmen sanki kemiklerim ayrılıyormuş gibi hissediyorum tükendim 2 günde… 😢