Benim ilk gebeligim düşükle sonuclandi. Kurtajdan hemen sonra hastaneden cikmadan ilk ignem yapildi. Simdiki hamileligimde de 28.haftada hastaneye yatış yapilarak yapildi. Devlet hastanesinde randevu bulamadim, haftam geçmesin diye mwcbur yine kendi doktorumun oldugu ozel hastanede yaptirdim.Yatis yapildi odaya gectim 5 dk sonra ignem yapildi ve cikiism yapildi. 350 TL ödedim. Çok koydu malesef ama mecbur boyle yaptim.