1fatma_nurr Kızlar düşük yapan annelerin bilgisine ihtiyacim var ben düşükten 28 gün sonra adet oldum ağustosta adet oldum 3 ünde sonra ağustosun 27 tekrar ben adet oldum ayni ay icinde 2 kere adet gormek normalmi siz de nasıldi
3MelekAnnesiiii 1fatma_nurr ben dusuk yaptim kurtajda 7 gun kanamam oldu aradan 2 hafta gecti adetim oldu oda 7 gun ondan sonra bidaha adet gormedim hamile kaldim yine🥰
mavipapatyaa 1fatma_nurr cok geçmiş olsun. Benmde bir ay içinde dusuk kanamam hariç 3 kez adet oldum. Doktorum normal oldugunu beş kere bile görebilicegimi söyledi. Sonrasında son kanamamdan bir ay sonra adet oldum nornalde döndüm.
1fatma_nurr Bebisscann cok teşekkür ederim haftaya kontrl gidicem adet gördüğüm için bi sorun yoktur diye düşünüyorum sizcede oylemidir
Bebisscann 1fatma_nurr evet, herşey yolundadır inşallah canım, Rabbim tez zamanda kalbinde olanı ömrüne hayırlı bir şekilde nasib etsin inşallah 🙏😍❤️