Esradagli Selam arkadaşlar. İlk gebeliğim ve 19 haftalık bebeğimin hareketlerini 16. Haftadan itibaren hissediyorken iki gündür hissetmiyorum yemek yiyorum çikolata yiyorum ama hareket hissetmiyorum normal mi acaba endişeleniyorum
R_seda1 Esradagli merhaba ben de bugn 19.haftama girdim ve 2 gundur hic hissetmiyorum dune kadar cok sık hissediyordum hareketlerini siz ne yaptiniz tekrar hissedebildiniz mi?
snm-ekr1 Esradagli geçenlerde bende de aynısı oldu iki gün hiç hissetmedim 18 haftalardı ama çok şükür bir sıkıntı yokmuş kontrolde gayet hareketliydi.düzenli olarak hissetmek 23 24 haftalarda oluyor anca
sadett Bende aynısını yaşıyorum. Ama normal dıyorlar ılk hıssettıgımız zamanlarda hergün hissedilmeyenilirmiş
Sehernurr Bebekler bu 19 20. Haftalar arasında genel itibariyle uyuma halindeler. Sıkıntı edeceğiniz bir durum yok. Zaten hareketleri bariz devamli hissetmek için çok erken.. tedirgin olmayın