cansualisa Kızlar hayal beye giden var mı? Yabancı mı doktor anlamadım. Detaylı ultrason için memnun kaldınız mı? haftaya aldım 21+3 oluyorum sizce iyi mi hafta olarak? Doktorum 20 gün içerisinde gitmemi söyledi.
Eldgrn cansualisa kadın doğumda hayal bey diye birini tanımıyorum da Cem bey var çok ilgili bir doktor pozitif çok kişinin de memnun olduğu bir doktor
cansualisa Eldgrn perinotolojiii kuzum bende Cem beye gidiyorum neyse iptal edicemmm bu doktoru başka doktora gidicem detaylı için