Ben de 6 gün önce doğum yaptım. Çok sütüm geldi ve taş gibi oldu göğsüm hatta emzirirken ağladım. Üstelik sadece 1,5 saat emzirmemiştim. Elimle masaj yaparak kanalları açmaya çalıştım, elle sağım yaptım biraz sonra da pompa ile sağdım. Bebek düzenli emiyor ama ona rağmen düzenli sağım yapıyorum yoksa taş gibi oluyor göğsüm ateş basıyor. Sütünüz azsa da sağdıkça ve emzirdikçe çoğalır. Emziriyorum diye düşünüp sağım yapmamak olmuyor. Emmediği zamanlarda da sağım yaparsanız hem kanallar açılır göğsünüz taşlaşmaz hem de sütünüz çoğalır.