canmyavrum Arkadaşlar dogum yapan çalısmayan annelete verilen doğum parası için ne yapmak lazım nereye başvurmak lazım bilenler yazabilirmi ? İstanbuldayım eger il il değişiyorsa.E devletten fln başvurulmuyor mu? İnternetten baktım bulamadım
eminegulbalci canmyavrum ilçeniz aile bakanlığına gidip form dolduruyorsunuz 45 gün sonra PTT’ye yatıyor ayrıca hastaneden çıkarken doktor süt parası başvurusu yapıyor o da 2 sene önce 120 liraydı şuan kaç para bilmiyorum
kubra_510 Canım e devletten değil sen doğum yapınca eşin bebeğin nüfus cüzdanını çıkartmaya gidince bi kağıt imzalatıyorlar pndan sonra ptt den adına yatıyor para. Şu ilk çocuğa 300 falan olan paradan bahsediyorsun demi