Hafizee28 asilannesii canım magnet tanesi 5 tl ben 50 taneden 250 tl verdim çikolatanında fiyatı arttı diye biliyorum zam geldi ama şuan ne kadar oldu bilmiyorum ben son kalanı yapdırmışdım 250 ama şimdi 325 oldu sanırım
Betbet98 Hafizee28 cok güzel olmuş çikolataları gibi kendisi de ağzınızı hayatınızı tatlandırsın inşallah❤️🥰
nnnaaz Hafizee28 bunu öğrendiğim iyi oldu https://instagram.com/dokmecikolata?igshid=NmNmNjAwNzg= https://instagram.com/cikolatamadeni?igshid=NmNmNjAwNzg= https://instagram.com/love_cikolatam?igshid=NmNmNjAwNzg= https://instagram.com/cikolatakoleksiyonu?igshid=NmNmNjAwNzg= Bu sayfaları tecrübe eden var mı?