Sude345 bu Sirt ustu yatmak Yalniz Turkiyedemi sorun olarak goruluyor,36 Haftalik Hamileyim dogumuma 19 gunum kaldi Sag-sol, sirt ustu yatiyorum doktorumda zaten yatma olmaz falan da demedi cok sukur bir sıkıntımda olmadi🤔geceleri sol tarafima yatsam bile sabah uyandigimda hep sirt ustu buluyorum kendimi.🤷🏼♀️