Bebekdelisi Senem_11 140 max olmalı tursu genelde tansiyon oynatır bende corba tuzu kaçmıs yıne ıctım ama koruyorum suan dıyet oldugu için saatle ve baska yama sansım suan yoktu
babydmrts Senem_11 ilk lokmayı yedikten tam 1. saat sonra ölçmelisiniz, değer zaten zaman geçtikçe düşüyor, o ölçümleri dikkate almayın, sınır 140, benim doktorum 126 yi aşmazsan çok iyi olur demişti
Senem_11 patulii patlıcan yemegı tavuk ile bıde diyet ekmekği yedım onun dısında tursu yedım 2 tane sadvee Yogurt yedım bıraz
enakcs Senem_11 patlıcan yemeğini ne yağı işe yaptınız sadece zeytinyağı yiyebilirsin diğer yağlardan uzak dur demişti bana doktor
nilsmomy Senem_11 diyet ekmeğini ne kadar yediniz ki belki o çıkarmıştır max 1 dilim bu menünün yanına oda büyük değil kare ekmekler varya onların boyu kadar olmalı
Senem_11 enakcs sıvı yag ile normal yag iste onunla yapıyorum 2. Saatte düştü ama 2. Saat onemlı degil mı
Senem_11 enakcs bılmıyorım ki ya dunde yedım oyle yuksek cıkmadı bugun nıye cıktı anlamadım hareket fazla etmedim ondan mı acaba anlamadım dogumdan sonra gecer mi acaba bu seker olayi herseyı yemeyi cok ozledım 😔
enakcs Senem_11 geçer diyorlar inşallah geçer bende de var hiçbir canım istediğini yiyemiyorum şuan malesef
Edanur555 Senem_11 yüksek çıktığında özellikle yemekten sonra yürüyüş yaparsan düşüyor şeker bende de var yürüyüş yapıyorum normale iniyor
Senem_11 enakcs evet ya bende oyle valla oxwllıkle cıkolata istiyor canım sen hıc mı cıkolata yemıyorsun
Usnac1995 Canım okadar sıkıntı değil ya. Benim doktorum bu değerleri çok yüksek görmüyor birşeyi kaçırmışsındır daha dikkat diyor mesela. Benim 190 ında gördü, sonra dikkat ederek 110 lara düşürdüm. Yani korkma dikkat et düşecektir
Senem_11 Usnac1995 cok sagol canim valla ıcım rahatladı bıraz 2. Saatte düştü zaten baya simdı aksam yemegınde nasıl cıkcak bakalım ıns guzel cıkar sabah ıyı cıktı oglen yuksek cıktı iste
mercimekannesi27 Usnac1995 canım 110 a düştükten sonra doğuma kadar dikkat ettin mi acaba, ben 20 gün önce yaptırdım 183 çıktı diyet yapıyorum cuma günü kontrolüm var bakalım düşmüş mü eğer düşerse nasıl devam ediyor süreç acaba
Usnac1995 Senem_11 2. Saatte hiç ölçme hamileler 1. Saat ölçüyor zaten 2. Saatte illa düşüyor değerler. Diyetisyene gitmişmiydin. Mesela bulguru bile 3 kaşık yiyorum ben ve yanında ekmek asla yok. 6-7 kaşık yiyebilirim sanıyodum hep yüksek çıkıyodu. O bile sıkıntı yani dikkat etmek lazım
Senem_11 Bebekdelisi pekı canım aklımda olsun pekı 141 cıktı tokluk aksam 141 cıktık tan 10 dk sonra tekrar olctum 135 cıktı ama 141 diye not aldım sence yuksek mı 141 de
Senem_11 Usnac1995 aksam yemegın de 141 cıktı 10 dk sonra tekrar olctum 135 cıktı sence hangısını not almalıyım
Usnac1995 Senem_11 canım hiç yüksek değil korkma benim 190 ı bulduğu halde diyete devam et birşey olmaz dedi doktor. Ama eğer sürekli 170-180-190 çıkarsa hiç düşmezse sıkıntı o zaman inisülin geçecez dedi. Diyetle baya dikkat ederek işte 110 lara düştü baya böyle ilerledim. Dikkat edersen düşer. Ama kafana takarsan asla düşmez. Bak benden örnek al 190 a çıktı birşey olmadı. Stres yok ❤️