Kendi haftama göre 36 haftaligım ama ultrsonda 34 hafta görünüyoruz 2480 gram doğduk biraz minigiz ama allahin izniyle cabuk toparliycaz😊 normal kontrollerim vardi persembe gunu ona gittim nstye baglandim doktorum nst de bebegin kasılmalarini gordu eli kulaginda gelmeye hazır dedi tabi o an ki telaşın tarifi yok 😊 daha sorna acılmam var mi diye muayene etti 4 cm acilman var bu gece dogurursun hemen git dedi kontrole gittigim yerde dogum yapmiycam icin eve geldim cantamı alip gezmeye gider gibi dogum yapmaya gittim 😊dogum yapicam hastaneye geldigimde acilmam 7 cm olmustu ama sancim yoktu tabi hicde söylenildigi gibi kolay degilmis suni sancı verdiler 2 saat aradan sonra dünyaya gözümüzü actık 😊 okadar cekilen sancı o acı o dısarı cıkana kadar o cıktigı an butün agrılariniz sancılarinız o an bitiyo tarifi olmayan bi duygu işte 😊