femme biz şuan için mfk takviyelerini aldık, 3 aylık eş paketi olarak ikimiz de kullanıyoruz, instagrama yazarsanız orda görebilirsiniz,çok kişi olumlu sonuç almış, bi de beslenmeme dikkat etmeye başladım, eşim ben kadar değil henüz , sigara kullanmaya devam ediyor ,hamama giderdi 3 haftada 1 ,o olumsuz etkiliyor desemde dinlememişti beni,olumsuz sonucu aldıktan sonra ona gitmeyi bıraktı,su içmeyi artırdık, meyve tüketiyoruz hergün ,bakliyat ve sebze yemeği şeklinde akşam öğünlerimiz,yanında mutlaka mor soğan , keçiboynuzu kaynatip içiriyorum arada ,çiğ kuruyemiş ,incir ,kabakçekirdeği ,ceviz tüketiyor hergün ama az ,iştahlı biri değil, sabah kahvaltısında ben yarım avakado ,2 yumurta,10 yeşil zeytin,küçük peynir, zeytinyağında beklemiş 1 incir, yarım kapya biber,ceviz,badem,fındık,kaju,antep fıstığı, hepsinden 2’şer tane yiyorum, bir avuç kabak çekirdeği ,bir avuç siyah kuru üzüm, bir avuç yarısı menengiç tüketiyorum , yeşillikle aram hiç yok ama onu da arada bi tüketiyorum, kefirin içine ıspanak ve pazı,bikaç tatlı meyve koyup blendırdan geçirip içiyorum ,tamamen bu şekilde besleniyorum,fazlasını da midem almıyor ben de pek iştahlı biri değilim