elifbzdmr28 yigitinannesiiiii göğüsle bi alakası yokki ne kadar büyük olursa o kadar sütün olmaz Bunu siz söylediniz ben değil
yigitinannesiiiii elifbzdmr28 aa evet orda eksik yazmışım cümleyi okuyunca bende farkettim ama kesinlikle niyetim onu demek değildi
Bora5832 Pikachuuubaybi benimki de küçüktu süt gelince kocaman oldu hayret ettim sonra geri küçüldü biraz ama 7 aydır emziriyorum
mrw32 Pikachuuubaybi Benim goguslerimde küçük.75 80 takıyorum.ama 2 doğum yaptım .Allah’a şükür ikisinide 2.5 yaşına kadar emzirdim.ve büyük goguslulere göre daha fazla sütüm vardı.yani o küçük yada buyuklukle alakalı değil cnm
teachersrn Pikachuuubaybi boyutuyla hiç ilgisi yok ama ilk başlarda ucunun çıkması bebeğin tutabilmesi önemli. Uç çıkarıcılar var ya da sağarak da baya kolaylaşıyor çıkması. Ucu varsa hiç sıkıntı etmeyin bebek emdikçe sütünüz artar zaten