Mervestark Kızlar ölücem bu bulantıdan, öğürüp kusmak istiyorum oda olmuyor sadece bulanıyor midem. Hiç iştahım yok. Aklıma yemek yemek bile gelmiyor. Erken doğum olabilir diye de bebeğin iyi beslenmesi için protein yemem gerekiyor. Ama hiç iştahım yok ne olacak böyle. Ayrıca çok halsiz hissediyorum hasta gibiyim. Artık doğurmak istiyorum. Psikolojik olarak da kötü hissediyorum :(
Kbrakrs Mervestark ben de 35+3 üm dün 35. Haftada mide bulantısı diye arattım netten o kadar kötüydüm ama bugün daha iyiyim ; soda falan içiyorum rahatlatıyo, ama benim iştahım çok iyi hatta iyi yediğim için mi mideme baskı oluyo midem bulanıyor diye düşündüm
Nisayazc Mervestark artik dogurmak isteme canim ben de sen gibiydim 35+4 te scil.sezeryana alindim bebegim cok ufak emmesi icin ugrasiyorum
Anakralicee Mervestark bende aynı durumdayım 34+6 haftadayım afedersiniz bulantıyı geçtim artık gece uykumda yediklerim ağzıma geliyor sürekli hasta gibiyim içim daralıyor ağlamak istiyorum 2 gün iyisem 3.gün böyleyim 39 haftanın dolmasını istiyorum bi an önce😩
Mervestark Kbrakrs bir şeyler yedikten sonra bende soda içeyim. Tuzlu ayran içtim şimdi umarım iyi gelir
Nisayazc Nisayazc birak zamaninda gelsin bende dogsunndogaun diye direttim simdi allahim ne olur bi sknti cikmasin diyorum 🧿
Mervestark Nisayazc progestan kullanıyorum bende. Gelmesin diye diretiyoruz. Çok haklısınız zamanında gelmesi daha iyi gelişimi açısından. Umarım iyi beslenir bebişiniz. Kaç kilo doğdu? Küveze alındı mı
Nisayazc Mervestark 2 kilo dogdu ama kuveze alinmadi cok sukur suan buyumesi icin kilo alsin diye anne ve premature mama takviyesi yapiyoruz hastanedeyim emme refleksi net gelismediginden sknti biraz yasiyorum
Mervestark Anakralicee allahım sabır versin bize. Cidden son zamanlar çok zormuş. Ayriyetten çok duygusalım her şeye de sinirlenmeye başladım ben ben değilim sanki 🤯
Anakralicee Mervestark amin canım amin diyorum şöyle bi 2 ay sonrasına ışınlansam keşke diye bebişler sağlıklı olsun da zor da olsa geçiyor zaman napalım
Tutiko Mervestark al bendende okdr iki gündür hastanedeym herşeyim normal kanlar normal ben normalim ama kolum kalkmıyor basım kalkmıyor ölü topragı var üstümde midem cok kötü bulanıyor kesin nazar değdi.. sevdigim bi yer var oraya gdicem bugün dua etmeye üstümde sanki biri oturuyor
SibelBalciOz 34+6…Son zamanlar daha kötüymüş ya😞 mide yanması hat safhada.Başım dönüyo aşırı halsizlik,hiç bir şeye elim gitmiyo,yemek yapamıyorum sürekli uyumak istiyorum.İnşallah vaktinde gelir ama vakit geçmek bilmiyor 😑
Mervestark SibelBalciOz :( Allah güç versin hepimize. Bu doğumdan önce bi enerji geliyor diyorlar 😂 onu bekliyorum dört gözle