Seyma_nur1 kubra_510 ben yaptım bi sıkıntı olmadı kuaför alırken biraz hassas davransın dikkatli alsın yeter🥰
Prensannesiiiiiii Moco_44 yaa bende öyleyim başkasına yaptırmıyor başkasınınkini yapamıyorum benimde göbeğim falan büyüdü kendim yapamıyorum kara kara düşünüyorum nasıl olacak diye
Moco_44 Prensannesiiiiiii Bu büyüteçli Aynalar var ondan aldım. Karşıma koyuyorum alıyorum. Evet canın acıyor ama hem utanıyorum hem başkası alınca çok acıyo😅 Bugün aldım bitti şükür temizlendim yarın kontrolüm var
ma2022 Seyma_nur1 kuaförde öyle diyor sen nasıl doğum yapcaksın bir de karnımı baya kasıyorum insan korkuyor 😂😂
Moco_44 ma2022 😅 Keşke yaptırabilsem inan belim kırılıyor ama aynayı karşıma koyuyorum alıyorum. Bezi yapıştırıyorum pattt çekiyom 💥
Nazakay Seyma_nur1 ben hep jilet kullandım hiç ağda yaptırmadı o yüzden korkuyorum çok mu zor olur diye
Seyma_nur1 Nazakay jiletle aldığınız için ilk ağdada zorlanabilirsin canım sonra alışırsın ağda yaptıkça
Deletedmom547899 38+5 haftadayim dün tüm vücut ağdaya gittim.Evet acıyor ama kendi başıma asla yapamazdim ben göbeğimden bacak arami hiç görmüyorum.jiletle alan biri olarak 3.kez ağdaya gittim bu acı doğumun yanında hafif kalır galiba 😂
benimmdunyamm ma2022 ben doğuma 3 gün kala aldırdım ama zaten fazla çıkmamıştı çünkü düzenli gidiyordum agdaya hem acil birşey olsa 🤣5 dk orayı alacak vakit bulursun
Dilek-K0 ma2022 ben kendim yapıyorum ağdamı canım bende lazere gidiyordum tüm vicut ama gebelikten dolayı ağdaya yöneldim eşim de yardım ediyor birlikte yapıyoruz😂
Zehraergul ma2022 Ben de dün gittim kuaföre ağda yaptırmaya genital ve bacak. 37+1’dim dün. Hiç sorun yaşamadım çok canım da yanmadı. Bence gidin çok büyük kolaylık. Kendinizi de daha rahat hissedersiniz 😊
Aysef27 ma2022 doktorlar bu durumu onemsemiyor diye bisiy yok bence onemsiyorlar tabi kide temizlik imandan gelir elimizden geldigince temiz gitmeye calismaliyiz ben 2 haftada bir agdami yapiyorum cikani aliyorum hic yokdan temiz gidebilmek sanci falan gelirde aniden beceremem diye
ma2022 Aysef27 kendiniz mi yapıyorsunuz ama dediğim gibi ben çok acı çekiyorum hem de daha önce yaptırmadığım için alışık değilim sadece benim gibi olanlar varsa nasıl yapıyorlar merak ettiğim için bu başlığı açtım, rahatça yapabilsem zaten yaparım