Tugba33 35+4 haftalığız bizde ama aşırı hareketli benm kız sanırım cok yaramaz ya da iç karnım cok geniş. Aslında Doğum pozisyonunu da almış hatta 2-3 gündür bnce kanala da girdi çünkü kasıklarım yürürken eğilirken hissediyorum top varmış gibi bgn sağlık ocağında ki hemşireye sordum evet düşmüş biraz dedi ilk gebelikte 3-4 hafta önce kanala girmesi normal dedi hatta