Nursemother 12 de %90 kız özelde ki doktorum dedi 14. Haftada kordonda göremedi 18 de devlete gittim pozisyonundan dolayı emin değilim ama yüksek ihtimal kız dendi 20 de Başka devletteki doktora gittim suanki kendi doktorum kesin kız dedi 24 te tekrar gittim bagdaj kurmuş ama kız bu kız dedi artık kız olduğuna emindim sonra için rahat etmezse bide diğer doktora git dedi aynı hastanedeydi cinsiyet konusunda şuana kadar hiç yanilmamis tecrübeli doktor ona Bi gittim ilk göremedi sonra oksurttu bebeği dürttü bacak arasını yakaladı yakınlaştırdi bak pipi sana kim kız dedi bu erkek dedi 😀