Avcib Kızlar 1 hafta önce muayene oldum ve doktorum 1 hafta geçtikten sonra gel dedi araliksiz randevu sistemine bakıyorum sıra yok ne yapacagm devlet hastanesi bu arada
benkosarim Avcib sabahları saat onda randevu sistemi yeniliyor bir de sabah saat 7′de falan iptal randevular oluyor onları alabilirsiniz Bir deneyin eğer olmazsa ertesi gün saat 10.00′da tekrar bakarım Bir haftayı bulmaz 2 haftayı bulur tekrar gitmeniz
Asyabuse Avcib benim aç karnına tahlil vermem lazım bugün tam ağzıma iki lokma attım bi baktım 45 dk sonraya randevu var 😂😂 çıkarasım geldi 😂😂
HSena38 Avcib benim doktorum da zor alınıyor ama kendisi çağırdı ise sabah sıra başlamadan gidip doktor gelince durumu anlatıp kağıt alıp giriş yaptırın 😊🌸
Gzmklncc Cananmusa valla devlettekiler direk kapıyorlar dedikleri özele gitmek ruh sağlığı açımızdan çok daha iyi 300 e muayene olduğum hastane 500 yapmış hamile değilim doktor sürekli gittiğim için 300 den muayene ettiriyor valla Allah herkesin yardımcısı olsun özel hastane daha mantıklı
Naz_1648 Avcib doktora gittiğin gün e nabız üzerinden takipli olduğun doktorun ismine talep oluştur 7 24 seceneğini işaretle 1 hafta içerisinde randevu illa çıkıyo iptal eden oluyo vs hemen sana bildirim geliyo saati vakti uygunsa direk onaylar gidersin