eylul1809
66 da kesenin görüneceğini sanmıyorum ilk süreç çok yıpratıcı oluyor tecrübe edinmiş biri olarak söylüyorum sürekli doktora gitmek istiyoruz göremeyince ağlıyoruz halbuki öğrendikten bir hafta sonra gitsek doktora keseyide kalp atışlarını da göreceğiz 🙂