_tulayb26 Bebis_annesi51 kız yaz Google’a işte 😂 ya bi tablo vardı orda yazıyordu hamileyken ezberlemiştim şimdi 2. Ayıma giriyorum kalmış aklımda
_tulayb26 Bebis_annesi51 evet benden size tavsiye içinizde tutun çok zor hamilelik geçirdim doğursam rahatlıycam dedim kız her şey daha da zorlaştı ya 🤣
Bebis_annesi51 _tulayb26 yaa doğrudur ama napalım doğacaklar mecbur 🤭😀 her zorluğun bir güzelliği vardır