Ela03 sizin düzenli sanciniz çıkmış canım. Umarım acilmaniz olur 🤲🏻 bende aynı şeyleri yaşıyorum 38+0 iz kasıklarım ağrıyor vajinamda batma gibi tuhaf bir hal var arada sırtım belim ağrıyor ama 37+4 te gittiğim de açılmam yoktu. Düzenli sancı girmesini bekliyorum 🌸 ilişki iyi geliyor mu doktora sormadan yapmak istemedim