Baby905 Merhaba kızlar. Ben 15. Haftanın içindeyim. Bu ara karnımın büyüklüğüne taktım. Çünkü 14.haftada karnım birden büyümüştü artık çıktı belli oluyor diye sevinmiştim. Tabi kabızlık şikayetim çoktu o hafta galiba o etkiledi. Şimdi 15. Haftadayım eskisinden daha küçük göbeğim büyümedi aksine küçüldü sanki ve ben takıntı haline getirdim bebeğe bişey oldu diye. Sizin göbeğiniz çıktımı benle aynı sorunu yaşayan varsa içim rahatlatabilir belki. 😞
mor_menekse Baby905 kabızlık şişkinlik yapıyor canım .şimdi kabızlığın geçtiyse inmesi normal.zaten o haftarda çok büyük olmuyor göbek endişe etme
gunel91 Baby905 merhabalar ayni bendede oyle kőpűm cok oldugu icin cok buyuk gorunuyordu qazim kopum olmadiginda kizlig karnimgibi oluyor
Burcu1101 Hazımsızlıktan şişkinlik oluyor ilk hamileliğimde öyleydi bundada öyleyim bebek yukarı çıktıkca şişlik iniyor
havvaana Benim karnım sanki çok büyüdü ama bebekten değil hazımsızlık çok yaşıyorum kabızlık, afedersiniz gaz sorunu çok var ne yesem bağırsaklarda duruyor uzun sürede sindiriliyor bu yüzden fazlaca şişiyorum buna bağladım çünkü henüz elma kadar bebe 😁
Baby905 havvaana evet aslında çok küçük ama instagramda bakıyorum özellikle yabancılarda kocaman bir göbek😃 benimde geçen hafta demir ilacının etkisiyle kabızlık şişkinlik sorunum vardı demekki göbeğim ondan büyük durmuş bu hafta yok göbeğim belli değil🥺
havvaana Baby905 evet o da olabilir 😬 demir ilacını ne zaman başladılar bana henüz birşey veren olmadı 😕
Baby905 havvaana 12. Haftadan itibaren demir ve magnezyuma başlattı doktorum. Kasık ağrılarmdan dolayı magnezyuma erken başlattı
havvaana Baby905 yaa geçmişler olsun ben 15+1im d vitamini ve vinalac adında probiyotik multivitamin tarZında bi takviye kullanıyorum