YagizAsyaMom RabiaGlck evet hiç terlemezdim Ama çok terliyorum işin garibi sadece kafam ve sırtım terliyor buda doğal olarak ten kokusuna yansıyor
Esra___ RabiaGlck hiç duymadım ama hormonlardan size öyle geliyordur ben ilk aylar kendime o kadar kötü kokuyordum ki eşime bak doğru söyle diyordum o da hiçbirşey yok sana öyle geliyor diyordu yemin bile ettirdim adama 😂😂
BuseBasderici RabiaGlck ayyy evet. Ve kendi tenimin kokusundan tiksiniyorum🙄 İlaç gibi koktuğumu hissediyorum resmen. Ve eşimde söylüyor yani kokun değişti sanki başka kadını kokluyor gibi oluyorum bir tuhaf oluyorum diyor