123xyz Doğumu kasım ayında olan anneler hastane için gecelik pijama nasıl tercih ettiniz kısa kollu mu uzun kollu mu?
Aslymn 123xyz ben bir tane sabahlıklı pijama takımı aldım içindeki kısa kollu ama sabahlık uzun kollu oldugu için üşümem diye düşünüyorum bir de gecelik almayı düşünüyorum
syagmurr 123xyz henüz almadım ama eltim ve yakın arkadaşım da kışın doğum yaptı hastane gayet sıcaktı kısa kollu tercih edicem büyük ihtimalle
mor_menekse 123xyz ben daha almadım ama kısa kollu Pijama takımı alıcam üstüne de uzun hırka gibi birşey. Kış soğuk felan olur usutmeyelim ☺️
MeralMine 123xyz hastane sıcak değil arkadaşlar belirli bir serinlikte tutmak zorundalar ki bakteri virüs üremesin. İki dığum yaptım zaten kan kaybediyorsunuz extra battaniye bile istemek zorunda kalabiliyorsunuz hemşireden
Driia Ben yazın doğum yapmıştım ve doğumdan sonra çok üşümüş tüm şimdi Kasım da doğum yapıcam inşallah 2 tane uzun kollu 1 tane kısa kollu aldım üstünede Polarlı sabahlık
123xyz Kısa kollu içinde damar yolu açmak açısından daha kullanışlı oldugu söylendi.Sanırım en mantıklısı içe kısa yada yarım kollu üstünede sabahlıklı bir takım