Pikachuuubaybi ben 34 te gittim ondan sonra hazır ettim,hatta valizi biz arabaya koyduk çünkü misafirliğe gideriz yada yemeğe biseye gideriz dışarda olursak hazırlıksız yakalanmayalım diye bir ay valiz arabada gezdik.kovid vardı gelen giden de olmaz diye ben evi köklü temizlemek istemedim,ama 38 olduk bebeğin gelesi yok bir haftada bütün evi dip köşe sildim supurdum halıları yikattim perdeleri hallettik annemle.temizlik bitti iki gün sonra doğurdum.Herkes temizlikten dolayı dedi hatta