Leopar Gece 00 itibaren bir şey yemen içmen yasak dedi doktor yarın sabah 07 de nst bağlanıp Allah nasip ederse doğuma alıncağım kızlar ne olur dua edin bizim için
Ebru_222 Leopar Leopar Allah yardımcın olsun, sağlıkla kavuş bebeğine 🤲🏻 Benimde hızlıca geçer inşallah sağlıkla🤲🏻 13+3 üm henüz🥲