B-P-R ben gittim ama doktor eşim dahil yanıma kimseyi kabul etmedi. Tek başıma girdim muayeneye devlette böyle dedi doktor çok saçma geldi ve bi daha da gitmedim zaten :) şimdi Beylikdüzü devlet hastanesine gidiyorum orda böyle bişey yok eşim rahatça geliyo benimle ve doktorumuz da çok iyi :)