myangelson Gzmklncc rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin hakkında hayırlısını kolaylıkla versin canım benim 🤲🏻💗
Gzmklncc BusraBerktas yarın kan vericem umarım negatif çıkmaz kana ve teste verdiğim paraya yetim sevindirsem daha iyi olurdu sanırım
Sedaisgorenn Bfduam evet☺️hem de hiç bir fark olmadan. Hep 3 gün sürerdi yine aynı ama bir tık koyu gelmişti. 4. Ay gelmeyince test yaptığım da çift çizgi görmüştüm yeni herhalde diye ertesi gün hastaneye gittim. 12+5 günlük dedi😂hayır dedim evet dedi olmaz ben hasta oldum dedim. Nasıl inandırayım seni diyor ama ultrason da kocaman bebek var!😂kalp atışını duydum öyle inandım. Şimdi haberi sindir haftaya bekliyorum kontrollere dedi😁böylelikle 6. Aya geldim şimdi😁😁
BusraBerktas Bfduam şubat 20 de oldum mart 24 de hamile olduğumu öğrenmiştim öğrendiğimde 5 hafta 4 günlük felan di yani adet olduğunda yaklaşık 1 haftalık hamileymişim diye hesapladım ama bilemedim yine canım bi kaç kişi de üstüne görmüşsün felan diyince ☺️
Bfduam Sedaisgorenn 0ya ne kadar ilginç, şok olur insan:) Bulantın vs olmadı mı o süreçte? Yani sindirmen zaman almıştır tabi Dr hakli, nerdeyse yarılayacakmışsın:)
Sedaisgorenn Bfduam biraz daha dursan doğuma gelecekmişsin demişti doktor😂 Bulantım oldu ama midem de problemim var zaten ona bağlamamıştım
Bfduam Sedaisgorenn bende “nerdeyse doğacakmış” diycektim:) Oh kuzum yarılayarak öğrenince doğumada az kalıyor iyi olmuş bi bakıma:) Senden gaz alıp adetimin 4.günü bugun tedt yapıp koca bo negatifle çarpıldım güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.
Seyma06 Gzmklncc yıllardır çektiğim en kotu şey adet sancısı evlendim geçmedi çocuk doğurdum yine geçmedi her ay acile sürünerek giderdim resmen ve iğne olmayınca geçmiyordu geçmiş olsun
Sedaisgorenn Bfduam ben çok istemiştim. Sonra olmadı,dedim ki herhalde olmayacak sonra çıkarttım aklımdan. Sonra böyle süpriz oldu☺️Allah ol deyince oluyor hiç sıkma canını.💜🧿Allah inşallah hayırlı bir zamanda nasip eder.🥰