Bebeğinizin kafası nerde poposu nerde nasıl anlıyorsunuz kızlar? Top gibi olan yerde başı olur demişti doktor ama benim aynı anda hem sağ hem sol top gibi şişiyor ara sıra. Sağ alt kaburgamda daha çok hareket hissediyorum ayakları galiba. Sol alt karnıma doğru da şişkinlik oluyor başı / omzu mu acaba ayırt edemedim 😬