Smr2 Merhaba arkadaşlar dün serklaj oldum 17 haftalık gebeyim dün hafif lekelenme tarzında bi iki nokta kanama oldu serklaj sonrası ama bugun wc gittigimde kanlı su geldi sonra kesildi sizce normal mi bu
Elvan11 Smr2 evet ilk bir hafta olması normal. Ufak gazlı bez koyun ped gibi çamaşırınıza. leke gördükçe değiştirinki steril kalsın.
gbdl2023 Smr2 bende dün oldum bugün taburcu oldum kanama normal aşırı olmadıkça bi kaç günde devam edebilir dediler korkmayın
Smr2 Elvan11 O kadar korktum ki sabah öyle olunca Sizde serklaj olmuşsunuz sanırsam zahmet olmazsa serklaj sonrası yaşadıklarınızı anlatırmısınız çünkü gerçekten hiçbir bilgim yok
gbdl2023 Smr2 sayılır yani kanamam azaldı kahveye dondu ama akıntı normal yani belli bir müddet ama çok sivi diyorsanız gene de doktorunuzla görüşün riske atmayın