igvescarim Kızlar şimdi çatısı dar olup sezeryan doğum yapanlar ikinci gebelikte yine aynı şekilde çatısı dar mı oluyor çatısı dar ve basık olup normal doğum yapan var mı acaba
Serap-Yigit igvescarim benim çatım dardı normal doğum yaptım ama zor oldu. Dikişim çok oldu. İkinciye hamileyim ne olur bilmem. Doktor en fazla 3 kiloyu doğurabilirsin dedi