Meliateach Arkadaslar uzun süre otursam iş için sıkıntı olurmu ılk uc ayda 3 saat boyunca uzanmadan dursam toplanti yapiliyor uzancak biryer yok
yagmur50 Meliateach benim işimde masabaşı saatlerce oturuyorum doktoruma sordum bi sorun olmaz dedi canım tabi yürüyüş yapmamı istedi ama benim vaktim olmadığı için yapamıyorum 🤢