NurberaMom izobellaaa-_- kilo ölçümleri aynı gidiyor sizinle o yüzden bende merak ediyorum ☺️ biz şuan 34+5 iz 🌸 34+0 da 2500 dü
izobellaaa-_- NurberaMom geldim kilosu 2850 900 arası boyu 50 cm dedi 😀 valla 3 kilo bekliyordum 😀🤦🏻♀️
Rmutlu izobellaaa-_- ben 34.haftada 2200 düm diyodum heralde anca 2600 olmuştur diye ama 2 haftada cok iyi almıs benimki maşallah
NurberaMom izobellaaa-_- bende 3 bekliyordum kendimden de öyle bekliyorum ama belli olmuyor demek ki☺️ kilosuna normalde takılmam ama ben 37+5 de sezeryan olmak istiyorum o gün doğum günüm olduğu için o yüzden kilosu için artı çaba gösterdiğim doğrudur 🙈☺️
NurberaMom izobellaaa-_- aynen beslenme dışı daha bir çok faktör etkiliyor sanırım. Ciğerleri güzel gelişsin de kiloyu doğduktan sonra da alır inşallah 🥰