Mucizesinsen Merhaba; 29 haftalığız tansiyonum hep 13/8 dr normal dedi ama korkuyorum. Kaç olursa tehlikeli acaba?
Essraanil Mucizesinsen 13 8 de çok istenilen rakamlar değil.tuzu tamamen kesin ve dinlenmeye çalışın hatta yağı da keserseniz iyi olur.sakin olun yükselmez Allahın izniyle😍
Klknh Merhaba. Ben 29. Haftamda doktora gittiğimde tansiyon bu saatten sonra çok önemli her gün ölçmen gerekiyor demişti. 14/9 u geçtiğinde de riske girebilir kesinlikle haberin olsun dedi.