mre1630 10 haftalık hamileyim kızlar canım hamburger çekiyor yesem sıkıntı olur mu doktorda yeme diyor ama canım çok çekiyor 🙈
Duygumut mre1630 Bence canımızın çektiklerini yemeliyiz 1-2 defadan bişey olmaz bende 9+5 im canım ne çekerse yiyorum valla . En basiti evde de yapabilirsn
ZynpKara mre1630 kız ye gitsin aşko ben 3 gün üst üste yediydim o derece aşermişim bak yine canım çekti
2erkeksnnesi mre1630 dün akşam yedim 14 haftalığım ve bu zamana kadar da sanırm bi 7 kere yemişimdirrr 🤦♀️
Sevval4 mre1630 hamilelğimde ciğerinden tut hamburgerine canım ne istiyorsa hepsinden fazlasıyla yedim. Çocuğuma yaramış ama şimdi ne bulsa o da yiyor 🤪
mre1630 Duygumut tamam canıım teşekkür ederim patates kızartması da yiyor musun bebeğe zarar verir diyorlar ya 🥺
Duygumut mre1630 valla yedim yani daha çok küçük henüz bizim yediğimiz her seyi yemiyor onlar benim doktorum bu konuda esnek aşerme diye bişey var dedi canın istiyorsa mutlaka ye dedi.
Hediyemmm mre1630 10 haftalığım dün burger king de patetes yemeye gittim özellikle Allah’ın izniyle bişey olmaz rabbim korusun abartmadan ara ara yemekte sıkıntı olmaz canının istediğini ye gitsin
Meed Ye gülüm ben almanyadayım benim doktorum sen hamilesin ne istiyorsan ye iç (enerji ve alkol hariç tabii) istediğin şekilde yat canın karın üstü istiyorsa öyle yat canım düz istiyorsa düz yat hiç birşeyde sınır yok deedi🥰
Meed mre1630 ama temiz olmasına özen göster benim midem çok hasaslaştı etsiz ama dışardan çiğ köfte yemiştim midem zehirlenmişti 5 gün ne çektiğimi Bir Allah birde bende bilirm dikkat et hele ki miden hasaslaştıysa 🥹
mre1630 Meed benimde çok hassas herşeyi yiyip içemiyorum bu aralar midem bulanıyor hemen 🥺 geçmiş olsun canıım 💕💕
Meed mre1630 o zaman çok dikkat etmelisin şimdi 13+2 yim düzeldi midem tamamen yavaş yavaş çesaret edip yiyorum 🙈 sağol canım sanada geçmiş olsun kaç haftalıksın 🥰
Meed mre1630 almanyada olduğum için 16 haftadan önce yorum bile yapmıyorlar aldırma olmasın dye 🥹 ultrason resmiyle kafa tasına göre yorumlattım burda bir kaç kişiye ne kadar doğru bilemem ama erkek dediler hayırlısı sağlıkla inşallah birde oğlum olur bir kızım var 😍🙈