denizmanzarasi Kasık ağrısı,bel ağrısı siddetliydi öyle kasık ağrım vardi ki bacaklarima vuruyordu. Ben bunu kötüye yordum tutmadi diye çünkü tutmayanlarda da aynı belirti vardı 🙈 Bir de ayaklarım çok üşüyordu ,birden terleyip birden üşüyordum. İnşallah sizin de testinizin sonucu pozitif olur🐣