Elinanur Kizlar günaydin. Bende bir kaç gündür gece başlayan el ve ayak kaşintilari var, kime söylesem hamilelikde olur diyorlar. Sizde bu sorunu yaşayan varmi?
Selamcanim Elinanur muhtemelen hemen hemen herkes yaşıyordur. Bende deliriyorum. Korona olduktan sonra kaldı valla.
Sonikiuc Elinanur bende de oluyor. Ben de hep sivrisinek yerleri kaşınıyor sandim. Sabah geçiyor gece artiyor
Elinanur Sonikiuc bende ilk oyle sanmişdim ama evde genelde hiç sivrisinek falan olmuyor. Sabah geçiyor gece başliyor kaşintilar. Geçirmek için bişey kullaniyormusun? Ben kaşinti önleyici kremfalan suruyorum cok fayda etmiyor
Sonikiuc Elinanur benim böcek sokmasina alerjim olduğu için dr daha önce kalmosan diye bi krem vermisti. Onu suruyordum normalde, o rahatlatıyor bi tık. Soğuk su ve kantaron yagi da sürüyorum bazen ama kaşınıyor maalesef